Sunday, February 11, 2007

Vytrhnuté z kontextu


(Alebo… Kto je Laura)








"Ešte že nie som pipinka, prechladli by mi kríže."

"Má dobré vlasy, škoda že jej nie je vidieť tvár. Ale ona asi vie prečo to robí."

"Ty kozo."

"Musím si zvlažiť zobáčik, dnes si pripadám celý deň ako sliepka."

"Ozaj, bratovo dieťa má už 10 cm."

"Rodina a priatelia sa nekritizujú, tí sa akceptujú."

"Som hladná. Dám si mojito, tam je aspoň mäta."

"Pohodaaa, keby sme boli o poschodie vyššie tak si stopro nemôžeme vyložit nohy na tie taburetky. Možno by sme dokonca museli sedieť vzpriamene."

"Nelze svítit."

"Ty vado? To kto je? Poznám ho? A je aspoň pekný?"

"Napísala som mu vľúdnu smsku…"

"Neznášam chorých chlapov. Tvária sa jak keby umierali. Poznáš to „Čaaaaj… chcem teplý čaaaaaj…“ alebo „Zlatko, nemáš prosím ťa nejakú šatku na krk? Strašne na boli hrdlo.“ No tak si proste potiahni tu perinu vyššie!"

"Niekde som počula, že keď používaš veľa slangových výrazov tak pôsobíš mladšie. No nie je to cool?!"

"Ak sa ku mne moc priblíži, tvár sa, že sme lesbičky."

"Zbijem ťa, pozerali si nás ako čerstvé mäso. Mňa od pása dole a teba od pása hore."

"Kedysi si mi povedala, že človek by mal každý deň urobiť niečo, čo ešte nerobil. Vtedy sme sa ožrali ako nikdy."


Laura.

Kapitola sama o sebe. Postavička, ktorá v predstavení môjho života má nezastupiteľné miesto. Laure patrí hlavná úloha vo viacerých dejstvách, a ostatnými sa vždy aspoň mihne.
Vždy je okúzľujúca, vysmiata a strašne príťažlivá.

Laura vie o všetkom a o každom, aj detaily. Pochopí čokoľvek. Má vlastné názory. Pamätá si. Pozná ma. Jej svojský čierny humor, výroky poburujúce okolie a jednoduchosť, s akou ich vyslovovala, ma vždy privádzali do úžasu.

Trávime spolu čas vždy, keď je možnosť a chuť.

Kafe… kino… drinky… tanec… prechádzky… smiech… rozhovory… všetko a čokoľvek.

Každá máme svoj svet, svoju cestu, no z času na čas sa pretnú a potom… vznikajú večery na ktoré si proste veľmi rada spomínam…


Ako včera. Púšťali príjemne nákazlivé rytmy, niečo medzi house a latino. Rezervované miesto bolo obsadené. Mäta došla asi po hodine, my na parket asi po dvoch hodinách a o niečo viac drinkoch…

A nálada bola dosť viac ako v pohode…



Laure: Vďaka za večer kočka, this is for U.



12 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

také potrebujeme :o)

Anonymous said...

Mám si to brať osobne ? :-{)))

-- kamikatze -- said...

kozo, rozhodne ze nie, ja za to nemozem ze cestina ma ten lubezny "vokativ", chi chi :)

Pecosita said...

ha...nas oblubeny podnik...tss tss :)

-- kamikatze -- said...

Nas??? Moj! :) Ved sme jedna! ... Aleee... To faaakt???

Pecosita said...

no, naozaj ;) polovica nasich zazitkov, o ktorych bola zmienka na F4 je odtial :D

-- kamikatze -- said...

sranda. alebo vobec nie :)clovek aby si zacal davat pozor kto vedla neho sedi :)

Pecosita said...

myslis, ze by si ma spoznala? ;) ale asi ano, nejake vibracie a spriaznenie a tak :D

-- kamikatze -- said...

pec, ty vibrujes? :)
mozno by som si ta tipla spravne... prave vdaka akemusi 6.zmyslu
kazdopadne radsej risknem "odhalenie" ako by som mala prijst o podnik :)

Pecosita said...

no, podobne...a mozno by sa z toho vyklul zaujimavy vecer ;) par B52s, mojitos, pripadne long islands ;) a bolo by :D

-- kamikatze -- said...

no na drinky mas dobry vkus :O)

Pecosita said...

ja mam na vsetko dobry vkus, len na chlapov nie ;)