Wednesday, February 21, 2007

Chcem spáchať zločin













chcem spáchať jeden taký zločin

postaviť sa ti zoči-voči
a povedať nahlas, že ťa milujem

chcem opakovať tieto slová
dokola stále zas a znova
kým sa ti v očiach nenájdem

chcem aby si ma za to súdil
popravil pred zrakom ľudí
hrob mi zalejú slanými slzami

chcem aby si sám prišiel na to
že moja smrť nestála za to
ty si ma zabil vlastnými rukami

chcem aby si stále nosil v sebe
vinu, čo do duše sa vstrebe
vzal si mi môj mladý krehký život

chcem aby si bol aj tak šťastný
s tou, čo tvoje srdce vlastní
budem sa za to modliť úpenlivo


3 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

v odpustení je kľúč k pradve,
že nedošlo úmyselne k zrade,
že srdce je iba sval, plné krvi,
nemôžu ostať milovaní len prví,

keď z iného uhla na vec hľadíš,
tak iné súvislosti zrazu vidíš,
a nejde teraz o rým, nejde o vety,
svet sám s osudom spriada odvety...

-- kamikatze -- said...

cas casto meni nas uhol pohladu
ci islo o osud alebo o zradu
veci sa deju tak ako sa maju diat

mozno som teraz lepsia pre ineho
snad sa poucim a vyvarujem zleho
to co sa stalo, sa proste malo stat

:)

sas said...

teda baby, vy ste... ja ziram , takto na pockanie zversovat...:)