Friday, February 23, 2007

Taký malý výlev...

Možno nie som šťastná.

Možno sú veci, ktoré ma trápia.

Veci, ktoré neviem dostať z hlavy. Veci, ktoré neviem ovplyvniť a do istej miery ma ubíjajú. Veci, ktoré neviem riešiť. Niekedy bežia v mojej mysli ako podprahový program, ako spodná lišta na obrazovke TA3.

No nie vždy.

Niekedy proste nie sú. Resp. sú niekde ďaleko a hlboko. A ani ma nenapadne na ne myslieť. Proste zabudnem, alebo moje myšlienky smerujú kamsi celkom inde.

A potom príde niekto a vytiehne tú lištu na celú obrazovku. Drb. Vstupuje mi do svedomia a hovorí veci, ktoré viem, ale nechcem si ich pripustiť. Dá mi dole tú moju masku tvrdej ženy, a nachádza pod ňou mňa, niekedy nešťastnú, precitlivelú a zúfalú.

Vtedy to kurevsky bolí. Vtedy plačem. Som zraniteľná a prekuknutá ako malé dieťa.

Ja viem, že niektoré veci treba zo seba dávať von. Viem, že niektorými problémami je zbytočné sa zaoberať. Že niektoré veci proste neovplyvním. Viem to. Viem, že mi uberajú len energiu a vytvárajú stále hlbšiu a hlbšiu priepasť medzi mojou maskou a vnútrom.

Je zvláštne ako sa vie človek obrniť, keď sa bojí, že mu niekto ublíži, že sa niekto dostane až príliš blízko k tomu citlivému jadru.

Na všetko vraj treba istý čas. Neviem len tak na povel všetko hodiť za hlavu, zabudnúť na tie zle veci...


Prečo?

Je to bežné?

Alebo ma baví sa utápať kdesi vnútri v sebaľútosti?

Neviem...

9 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

každopádne masky používame na vlastnú obanu pred svetom, možno by sme ich mali dávať častejšie dolu, možno...

FanaticGay said...

Mam byt Mudry? Budem.
Ano niekedy to trva kurevsky dlho. Ale ja mam taku skusenost, ze vsetko prejde. Ale nezmizne to. Na tej blbej liste to uz navzdy bude zapisane. ALE. Uz nikto to na teba nebude moct vytiahnut tak, aby ti tym zaprasil celu obrazovku. Bude to tam ale uz nebudes musiet kvoli tomu plakat. Bude to tam, lebo VSETKO co nas nezabije nas posilni. A ty budes silna nie len v silnej maske. Drzim ti palce jak slak.
PS - Morissetee - These are the Thoughts.
Ja neviem o com spievala ale ta hudba sa hodila az mrazivo.

-- kamikatze -- said...

fan, neviem co dodat. to zle aj dobre nas formuje do tej podoby aku dnes mame. silna alebo do istej miery imunna? ... sakra toto su mi krizy ... :)

gwu, ale opatrne, su ludia ktori by to velmi radi zneuzili, zial...

Pecosita said...

citila som sa ako troska. donedavna. nedavneho nedavna. a dnes som rozbita ako cinska hracka, ale len fyzicky. asi som to vsetko nejako vyrevala, vyskakala, vykricala, vyflamovala... vycistila. a dnes som pokojna. unavena, chora, ale pokojna. trvalo to, ale... prislo to. si silna, to citit. zvladnes vsetko.

a masky...zneuzivanie...opatrnost... viem,ze ludia nam ublizia len do tej miery, do ktorej im to dovolime, myslim ale, ze ti najhorsi su najhorsi prave tym, ze vedia, ako tu nasu masku zlozit a vtedy, ked to najmenej cakame, daju nam pocitit, co je to bolest. tomu sa nevyhneme. skor sa niekedy bojim, ze prave ta maska nas "ochrani" pred vecami, ktore by mohli byt dobre, prijemne a bezbolestne....

trepem? :)

-- kamikatze -- said...

netrepes :)
dnes mam tak nejak v plane to vsetko zhuzvat do jednej parierovej gulicky a hodit za hlavu... snad :)
(btw, nehovori sa ciganska hracka? :))

Pecosita said...

sak cinske su smejdy ;)) ale pre mna za mna nechs a hovori aj uzbekistanska ;))

tak huzvaj a sup...za hlavu... ideees :)

-- kamikatze -- said...

ahaaaa, a ciganske su rozbite, lebo sa s nimi hrali ciganske deti :) *nie som rasista*

dufam ze do toho resetovacieho vzorca nepatri aj ta nasledna choroba...

Pecosita said...

moze a nemusi... mozno aj tou chorobou a tym, ze ma boli asi vsetko sa vsetko skarede a zle dostava "von" a potooom,budem uplne cista...totalne :)


PS: uz huzves? ;)(strasne sa mi to slovo paci)

-- kamikatze -- said...

uz sa dekorujem :) a mam skveleho sparing partnera na par (rozumej dva pary a viac) miesanych drinkov :)