Friday, February 09, 2007

SOM... (2.)

Som tajný zoznam tvojich hriechov,
som tvoje svedomie nečisté,
som istota čo v sebe nosíš,
som všetko čo je neisté...


Som iskra vášne v tvojom tele,
ľad, čo roztápa sa v pohári,
som chuť bozku, stále ma nosíš v sebe,
som obeť na tvojom oltári...


Som vzduch, ktorý stále dýchaš,
som nutné, aj čo netreba,
som tá čo ju nikdy neuvidíš,
a pritom stále hľadím na teba...


Som malé dieťa v tvojom srdci,
som prameň, čo v tebe vyviera,
som to, čo ti bude chýbať,
keď noc nad ránom umiera...


Som mladosti čaša plná,
mok, čo nikdy sa neminie,
a keď sa raz v diali stratím,
časť z teba so mnou zahynie...


3 comments:

umbrella said...

som mapa v tvojom svete,
som dotyk minulého leta,
som včela na lúčnom kvete,
som dážď z iného sveta...

veľmi sa mi páčia tvoje SOM...

Anonymous said...

tak toto mozem :)

-- kamikatze -- said...

girl, dakujem, ako sledujem vo versikoch si rovnako dobra ako v pribehoch, pis ich viac. :O)