Wednesday, February 07, 2007

SOM... (1.)

Som ticho, hoc nikdy neutícham,
som tlkot tvojho srdca,
som vánok, čo ti pery hladí,
aj spaľujúca žiara slnca...

Som tá, čo ti veští z dlane,
som priadka tvoho osudu,
som viera v lepšie časy v tebe,
hoci tie nikdy nebudú...

Som túžba, ktorá týra srdca,
som plač duše, keď si sám,
som hlas, ktorý tíško šeptá,
„Pane, prosím, odpusť nám.“...

Som záblesk ohňa v tvojich očiach,
som melódia mámivá,
som prázdno po prebdených nociach,
aj nočná mora desivá...

Som sen na krídlach motýľa,
som letmý dotyk dlaní,
som prelud, čo nad ránom sa stratí,
tvoja zbierka nesplnených prianí...


7 comments:

Shanti said...

".. som prázdno po prebdených nociach .. "
je nas viac

pekne, pekne, cele, dakujem

Pecosita said...

hlasim sa do klubu ;)

dievčatko s dáždnikom said...

som dotyk na tvojej tvári,
som pohľad čo ťa spáli,
som vietor, oheň, krehký kvet,
bez teba ma však niet...

motýľ said...

velmi pekne :)

-- kamikatze -- said...

dakujem :O)

gwu, dobra si... :)ani neviem preco ma to prekvapuje, ved si ja, predsa... :)

niekedy sem capnem aj moje pokracovanie, lebo je to tak dlhe ze to davkujem po castiach :)

dievčatko s dáždnikom said...

tak si ďakujem :o)
teda ti :o)

germa said...

pridavam sa k ospevujucim :)