Monday, February 12, 2007

SOM... (3.)


Som netvor s tvárou anjela,
som víla s diabolskou mocou,
som jas hviezd na letnom nebi,
keď za ruku vedieš ma nocou...


Som zrnko času v hodinách,
som zlomok tvojho bytia,
som tieň, co s tebou bude stáť,
kým poslovia smrti ma chytia...


Som bosorka na smrť upálená,
som zároveň aj kat svoj,
som podaná pomocná ruka,
keď so životom zvádaš boj...


Som ničiaca jak láva sopky,
som tvoja skrytá sila,
som malé slabé miesto v tebe,
aj pred koncom posledná chvíľa...


Som oddaná milenka smrti,
krehká jak popol z ruží,
som pravda vo víne a pach jej chuti,
som, po čom telo najviac túži...


22 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

som na nebi tvoja hviezda,
som v pohári kvapka posledná,
som steblo tvojho hniezda,
som dievča, malá a nezbedná,

som opakujúca sa strofa,
som ako dažďová voda,
som malá nočná katastrofa,
aj tvoje telo sa poddá.

-- kamikatze -- said...

mala nočna katastrofa - to je ake nadherne spojenie :)

dievčatko s dáždnikom said...

akože sorry kamikatze, ale na teba nemám.

-- kamikatze -- said...

:) aky kompliment, zacnem sa cervenat.
mas pravdu, ja som velka nocna katastrofa :))))

dievčatko s dáždnikom said...

dokonale si ma rozosmiala tým záverom :o)
vtipná veľká katastrofa.
ja idem do kúta:D

-- kamikatze -- said...

mam od vcera prudko vtipny den, dokonca aj familia chape, sefke posielam podivne trafene smsky a tak... :)
normalne to mavam ked mam kocovinu... :)
(lepsie jak depka)

dievčatko s dáždnikom said...

asi tak milionkrát lepšie, tak si to uži:o)
tiež to asi nebude trvať večne

-- kamikatze -- said...

girl, no asi dovtedy kym sa ta trava nedostane z krvi :)

dievčatko s dáždnikom said...

to je nepovoleny doping:o)

Pecosita said...

aj ja chcem.

Pecosita said...

a jaj, k basni...uhmmm...teda, ty SI ale ;)

swarovski said...

peknucke ste. myslim pismenkami... :)

kamikatze, mozem ta o nieco poprosit? gwu mi pili usi uz tyzden, vraj nech zapojim svoj sarm a vytlciem z teba e-mail add...

ked aj sem nehodis tu adresu, napis jej prosim mailik.
ona slubila, ze ta nebude obtazovat... dakujem.

bolo to dost sarmantne? :))
hm?

dievčatko s dáždnikom said...

swar už som ti to napísala do mailu a napíšem to aj sem , si pako :o)

ale asi preto ťa tak strašne lúbim :o)

Ja said...

:) mail je prekvapivo
call.me.kamikatze@gmail.com
prosim nepreposielat ziadne spamove retazovky :)))

-- kamikatze -- said...

swar, btw, uzasne sarmantne si zo mna vytlkol tuto neskutocne diskretnu informaciu :)

girl, kludne sa nabuduce obrat priamo na mna :)

swarovski said...

ale musite uznat, mam styl :))

dievčatko s dáždnikom said...

máš swar, ja si vyberám dobre:o), ehm, no ale áno, ja by som mohla aj sama ale celé to bolo troška inak, že swar, ty darebák:o)

-- kamikatze -- said...

:) raz ho lubis, a hned na to je darebak :) to je vztah jak na kolotoči...
zvysok je vasa vec, ja sa nepytam co to "inak" znamena

swarovski said...

inak girl? ved sme sa dohodli, ze jej nebudeme hovorit o tej trojke, co si vymyslela, takze pst...

kamikatze prepac, girl sa niekedy nezmesti do virtualnej koze :)

-- kamikatze -- said...

swar, a práve preto som tam nenapisala aj svoje telefonne cislo :))

swarovski said...

to by som si ani nedovolil pytat :)

dievčatko s dáždnikom said...

milujem darebáka:o) zvykám si:o), a tá trojka bola celkom fiktívna kravina, ktorej si sa chytil ty:o), veď počkaj...

toto si vypiješ swarovski!

kamikatze, to číslo fakt nedáš???:D