Monday, September 17, 2007

Kráľovstvo krivých zrkadiel

.

.

prastará známa lady na Dunaji
rozprestiera svoje tvary v kraji
a týči kamenné veže kamsi do neba

vytvára pocit že fajn sa jej darí
zastiera vrásky na svojej tvári
hra na nás že k šťastiu viac netreba

no stačí len jeden pohľad z blízka
prehliadnuť pozlátko ktorým blýska
a zvádza ním snáď tisíce turistov

už nie je umelcom múza jak bývala
vymizlo kúzlo ktorým opantávala
pod tou maskou je sivou a tienistou

tvári sa že biedu, trápenie nepozná
tá bývalá mladá krásna princezná
v umelom prepychu z kovu a skiel

a večer ticho vzlyká, plače v zákulisí
maskuje vlastnú chudobu za kulisy
v malom kráľovstve krivých zrkadiel
.
.

10 comments:

Anonymous said...

a teraz sa pustime do literarneho rozboru :)

-- kamikatze -- said...

vrrr... neznaaasam... ako sa moze niekto tvarit ze vie co tym chcel autor povedat, okrem autora samotneho... :P

Anonymous said...

Nuz, taka je Bratislava:P

Anonymous said...

A navyse, vzdy ked pridem do Blavy, tak prsi a je kosa. Aj v lete. Mam to ja ale smolu.

Anonymous said...

jednoducho, staci ked sa vzijem do situacie ze viem, co si autor mysli ;) a potom uz to ide tak nejak samo :)

-- kamikatze -- said...

mako, zlaticko, preco som si ja vzdy myslela ze si blavak? :)

rie... rozumiem tomu spravne tak ze ty si myslis, ze si myslis to, co som si myslela ja ked som to pisala? :D alebo ti staci ze si myslies nieco celkom ine, hlavne ze ta to bavi? :)(v tych vetach nehladaj hlbsi vyznam)

Anonymous said...

mysliet ma moc nebavi, ale zial mi lekarka zakazala chlastat tak nemam co ine robit po veceroch. Sic este mozem nadavat na skurveny osud, ale povedal som si, ze si nanho radsej pockam v nejakej temnej ulicke ;)

-- kamikatze -- said...

mozes citat napriklad (myslim knizky), alebo najst si nejaku sympaticku uchylku :D ale dufam ho nezbijes baseballkou v tej ulicke...

ja mam dnes podivne dobru naladu... a nema to nic so ziadnym chlapom :) svoj osud by som najradsej vybozkavala :D

Anonymous said...

Nuz Kami, nie som z Blavy, sklamana?:)
Ale ked pojdem na talentovky, tak mi zariad, aby mi neprsalo. Aspon raz.

-- kamikatze -- said...

som sklamana asi tak, ako ked ty si zistil ze nie som blondyna ;)

jasne, povedz mi kedy a ja zatancujem nejaky samansky tanec na odohnatie mracien :)