Monday, March 19, 2007

Sladšia ako letné jahody









ľadovo rozpálená
prázdnom nasýtená
okolo srdca ostanatý drôt


vrhá sa z vrcholca
na lane bez konca
plávať do hlbokých vôd


naho oblečená
v tele model žena
učí sa byť nežne krutou


má tisíc dôvodov
jak vyžiť z podvodov
medzi životom a smrťou


sebaisto neistá
má to čo nezíska
dáva si stávky s osudom


netuší čo bude
deň berie jak údel
zúčtujú jej to pred súdom


svet je jak droga
vždy sa jej poddá
tej dávke čo vie zabíjať


má rada tie stavy
blúznenie tela, hlavy
do žíl si život dávkovať


rajcovne hanblivá
tak triezvo mámivá
skús ochutnať z tej náhody


višne v čokoláde

dobré víno mladé
je sladšia ako letné jahody

8 comments:

umbrella said...

a krásne hádže bokmi,
hanblivo klopí zrak,
chlapi stávajú sa cvokmi,
použije a nechá tak :o)

Anonymous said...

Pekna basen. Taka jahodova:)...ani neviem preco, ale dostal som chut na poriadnu mrchu:)

dievčatko s dáždnikom said...

mako, žeby to bolo tým, že ide jar???
podľa mňa všetko so všetkým súvisí :o)

-- kamikatze -- said...

girl, jar? to je to co v sobotu odislo? :)))

mako, ja na cokoladu :)

Pecosita said...

mlade vinko
sem tam trpko chuti,
ale v piatok vecer
chlapom hlavu muti ;)

illusion said...

dala by som si take jahody....

sas said...

tiez by som si dala... :) pekne..

FanaticGay said...

ja tiez ... jahody .... jaaaaj