Thursday, May 17, 2007

Za oknami

















voláš a hľadáš u mňa teplo

po ďalšej omši polnočnej
a ja sa na chvíľu zahrám
že je to márne a zbytočné

trošku ťa teda naťahujem
že život je k tebe krutý
že pri mne niekto iný leží
že už si dávno zabudnutý

potom s letmým úsmevom
ti poviem zopár slov iba
to mále okno pod oblakmi
za ním ešte stále bývam

príď ak dokážeš poprieť
celý svoj život za oknami
byť len so mnou, na 100%
a nekŕmiť ma výmyslami

nad ránom ťa vyženiem
odídeš opäť z môjho sveta
prečo? to je jednoduché
takto si to chcem zapamätať


10 comments:

Anonymous said...

Hmm, co dodat? Opat silna myslienka.:)

Ale ja byt tym chlapom, s ktorym sa najrpv zahravas, potom ho k sebe pripustis a zase odozenies, tak by som z teba urobil neforemnu kopku ludkych buniek.:P

-- kamikatze -- said...

nie je to o zahravani, skor o obcasnych utekoch z reality s niekym kto to berie rovnako... :)

Pecosita said...

hm, je to tak trosku smutne, ze potrebujes unikat z reality. to asi znamena, ze ta realita nie je buhvico :(

-- kamikatze -- said...

pec, momentalne je realita fajn, aj ked zhodou okolnosti trosku zlozita... ta basnicka je neco, co mmi pripomenul niekto pred par dnami...

lota said...

takto si to chcem zapamatat...niekedy staci aj malo. Niekedy je spomienky lepsia ako predstava - co by bolo, keby...

svetielkujúca said...

pekné.

Pecosita said...

tak to potom ano, som rada, ze tvoja realita je fajn :)

S. said...

hm, pekne eufemizmy... v podstate je to basen o fuck buddym?

motýľ said...

ano vyzera to ako basen, kde sa prihovaras svojmu fuck buddymu, ibaze tym dotycny asi prestava byt tym, kym si ho chcela mat :)nie? je to pekne

-- kamikatze -- said...

hm, fuck buddy je skaredy termin, evokuje mi sex pre sex. to nie. je to o niekom kto dokaze dat na moment vsetko, objatie, pochopenie... a vytvorit nieco dokonale harmonicke... na moment.