Saturday, May 26, 2007

Oggi sono io

Toto je jedna talianska diva. Úžasný hlas...

5 comments:

Walter Giannò said...

This song is of Alex Britti, remaked by Mina...

;-)

Hi!

-- kamikatze -- said...

Saluti a Palermo :) lo so, ma questa mi piace molto di piu... Come mi hai trovato? Google? :D

zazracnica said...

xi, aka medzinarodna konverzacia
dobre kraasne, my by sme si rozumeli s tym hudobnym vkusom:D:D najma ta Katie Melua...Carlu Bruni poznas:)?

-- kamikatze -- said...

dakujem za tip :) uz som pozrela v last.fm, lubi sa

ja som maniak na hudbu, zberatel... teraz som v posl dobe na veci ako Bebel Gilberto, De-Phazz, Goldfrapp, Jason Mraz, Jazzanova, Kruder & Dorfmeister, Ladytron, Tosca, Nightmares on wax, St germain... :)

zazracnica said...

bebel gilberto je skvela, ale aj napr. Kevin Mahogany je uzasny, najma to cd...mna tato Carla najskor dostala viac ako Katie Melua ale potom to bolo naopak. A uzasna je jedna baba, taka Nemka Anett Louisan sa vola a ma dve uplne skvele cdcka, by som nikdy nepovedala, ze nemcina moze byt v hudbe dobra:) A taky Ray Charles, ale to by sme uz boli inde:D:D