Wednesday, May 02, 2007

Rybky v mojej hlave










mysľou mi nonstop prúdia slová
kolotoč
ideí
znova a znova

plávajú, tvoria harmonickú ilúziu
slovné
rybky
v mozgovom akváriu

v priestore za zavretými viečkami
tam je ich
oceán
hrajú sa s vlnkami

sú pestré, veselé, milé malé aj veľké
tajne ich
sledujem
v hlave jak v telke

lovím tie naj do sietí zmyselných viet
skladám
mozaiku
ktorej konca niet

na šnúrku korálky z rybko-slov navliekam
myšlienky
krehké
vo veršíkoch zamykám

a tak som navliekla tieto light rýmy
možno
niekomu
spestrím deň nimi
:)


6 comments:

Martin said...

hehe, som sa dobre zasmial pri citani :)) Zabavne !

-- kamikatze -- said...

hm, vidis... vdaka... ;) ze za co?
update-la som aby to bolo viac light...

dievčatko s dáždnikom said...

jeeeej :o)

Pecosita said...

naaajs.

Anonymous said...

Aj ja som mal dnes v hlave akvarium nerciteho tvaru (a bez rybiek)...asi by som mal prestat chlastat tu metyl alpu hned zrana.

lota said...

"korálky z rybko-slov..."
mám z toho v hlave detskú hračku
na krku korálky a v nohách schovávačku.-)