Wednesday, May 09, 2007

Možno by som...













...

zastavila všetky rieky
prinútila ich divé vody
aby pre nás opačne tiekli

...
uprosila aj belasé nebo
nech nikdy viac neplače
vtedy keď budem s tebou

...
upísala sa peklu krvou
aby som bola poslednou
keď nebola som prvou

...
roztopila plačom skaly
aby sme vždy boli spolu
aby sme sa stále milovali


zastavila by som
aj božie mlyny
keby si stál za to
keby si bol iný


vieš, ale drahý môj
ty taký žiaľ nie si
si rovnaký jak všetci
a to ma na tom desí...


5 comments:

Anonymous said...

No tak na neho sa treba hned a zaraz vykaslat... aj ked, vies, ze vsetci chlapi su rovnaki. Ver mi nieco o tom viem :)))
.
FanaticGay

Martin said...

Kami kami, ja nie som rovnaky. Som nejaky odlisny :)))

-- kamikatze -- said...

fan, nastastie su na tomto svete aj vynimky... aspon v to verim :)))

lukas... dokelu konecke odlisny a aj ten musi byt gay :)

sas said...

kami, pacilo sa mi to a najviac toto
upísala sa peklu krvou
aby som bola poslednou
keď nebola som prvou :))

btw. krasne si si vynovila blog...:)

-- kamikatze -- said...

dakujem sasanka, ta cast sa aj mne najviac lubi :)