Monday, May 21, 2007

Nenávidím...





Dnes mi niekto spálil krídla.

Bezmocne som sa pozerala ako horia, ako ich oblizujú oranžové jazyky plameňov a premieňajú na čierne malinké čiastočky popola unášané vetrom kamsi preč...

Spýtala som sa, prečo to robí.

On mi povedal, že preto, aby som sa naučila lietať... A bez mihnutia oka odišiel.


Nenávidím tých pokrytcov čo majú v rukách zápalky a už dávno zabudli ako krehké dokážu byť krídla utkané z pavučín našich snov. Akí krehkí dokážeme byť my sami kdesi hlboko vnútri...


Dnes viem aké to je pozerať sa na torzá svojich vlastných krídel a počuť:

"Tak leť!"


Niečo zo mňa zas zomrelo...


25 comments:

umbrella said...

je škoda, že keď nájdeme smer, zmeníme mslenie a rozhodneme sa žiť tak, aby sme cítili vietor, zákonite musí prísť "niečo" a my sme zase na začiatku.

pripomína mi to jednu hru "z pohádky do pohádky", tam iba okamih a zlé číslo na kocke vrátilo hráča na začiatok hry, a on musel hádzať odznova, tak ti želám šťastnú kocku...

-- kamikatze -- said...

smutne je ze nam ubizuju blizki, ktori si myslia ze nam vlastne pomahaju... a dokola a dokola, zacarovany kruh.

dnes mi je z toho dost zle... uz som si myslela ze tuto fazu mam za sebou.

lota said...

kami: viem, ako velmi to boli...Ak ju najdem, a ak mozem, vlozim Ti sem jednu davnejsiu basen. tentoraz a na tuto chvilu pre Teba...
P.S: Ak pomoze, pridavam aj objatie...

femma said...

pekné a veľmi boľavé...

revo said...

kokos.. to je aky koment? ze "pekne a velmi bolave???" co tu kami pise lyriku a my sme kritici??

KAMI, ZAJTRA BUDE LEPSIE.

A CO Z TOHO BUDE?

TO SA UVIDI NESKOR.. mozno naozaj budes lietat, aj ked sa to teraz nezda..

revo said...

a kami, nastav si hodinky v blogu :)

felisia said...

kami, pises mi uplne z duse.
napodobne :-(((

femma said...

kami, prepáč, že na tvojom blogu reagujem na Reva
Revo, nepoznám Kami tak, ako ty,nechcem sa vtierať do jej súkromia a tak som si dovolila vyjadriť len to, ako na mňa jej post zapôsobil a oceniť jej spôsob písania...myslím, že sa to v komentoch bežne robí...

Anonymous said...

prepac femka, ja len trosku revoltujem. napr sa mi nepaci, ked ludia kukaju viac na to, ako je post napisany a ci je pekny a farebny ako na to, o com je. kami poznam asi rovnako ako ty.. aj ked sme uz raz spolu zmrzlinku lizali :)

-- kamikatze -- said...

Lotka, ty mozes vsetko... dakujem.

felisia nastastie taketo stavy pretvavaju u mna nie dhlo... a toto bolo napisane v bevprostrednom navale emocii.

-- kamikatze -- said...

revo to s tym casom je moja oblubena poznamka :D

revko a femmaobom vam dakujem za nazory. podla mna je post spojenim formy a obsahu a komentare k obom privitam.

niekedy sa da aj tak plyka vec ako hadka so sefkou napisat lyricky. a aby bolo jasno, je to clovek ktoreho nesmierne obdivujem a mam rada, napriek tomu z casu na cas nenavidim, pretoze sa snazi najst priciny mojho konania niekde kde nie su a robit pri tom svoju amatersku psychoanalyzu, ktora dokaze cloveku viac ublizit ako pomoct. a jed ju stoplnem, je z toho len obrovska bolestiva hadka. neviem kde sa to naucila, ale kua niekedy priciny veci su tak jednoduche, a ona sa ich snazi kmplikovat.

nikkita said...

Viem kde predávajú náhradné krídla. Majú rôzne veľkosti a tuším v bielej a čiernej.

-- kamikatze -- said...

zmoknuta takze mi v podstate staci vybrat si ci chcem vyzerat ako holubica mieru (tak nevinna zas nie som) alebo ako netopier (to by som bola v podstae okridlena mys, ze?) :D

nikkita said...

Fňukáš že Ti spálili krídla, len som podotkla že ak Ťa to urobí šťastnou, viem kde sa dajú kúpiť nové. A prikláňam sa k tej myši ;)

-- kamikatze -- said...

:)tak teda porad, mozno si nejake zamilujem na prvy pohlad, hoci myslim ze to co hladam sa kupit neda... a popravde, dnes neviem ci ma neco urobi stastnou... azda tie bezne kazdodenne veci...

Anonymous said...

baby nenavist skodi pleti :)

-- kamikatze -- said...

manon, ja som vzdy bola v tom ze to cokolada :D

lota said...

kami, máš ju u mňa...

ostrovanka said...

a tu je jedna odo mna, kami

možno raz povieš to svoje amen
bude to jak koniec modlitby
sfúkneš ma, zhasíš môj aj svoj plameň
nebudem horieť, nebudem sniť...

zostanem kľačať na prahu chrámu
len s chladom dlažby v kolenách
v srdci zas smútok a bolesť známu
a spomienku na naše ach...

a potom vstanem, zavrie sa brána
za tvojím nikdy... ja už nie
vykročím znovu do neznáma
nájsť toho, ktorý zostane...

germa said...

nádherne si to napísala, ja by som v tvojom veku nedokázala takto vyjadriť svoju bolesť.

Anonymous said...

neviem presne o čom, ale viem, že ak niečo zomrie, tak sa zase niečo narodí...možno nové krídla, odolnejšie...

Disposable said...

kami: zapalky mozu mat v ruke len ti ktorym ich tam sama das ... musis volit spravnejsich ludi ktori maju klucik od tvojho suflika so zapalkami

Anonymous said...

No dis to povedal za mna a ja len pridam, ze kridla maju uzasnu schopnost regeneracie, ked im to samozrejme tiez sama dovolis. Tak srat na neho... Hned ako to len trochu pojde sa znova zrod.
.
FanaticGay

-- kamikatze -- said...

lota este raz jedno velke DAKUJEM :)

ostrovanka dufam ze tie verse nezostanu len u mna v komente, bolo by toho skoda...

germa keby radsej nebolo o com pisat...

disp ako???

-- kamikatze -- said...

ospravedlnujem sa

motylovi a natalie, ze som zmazala ten clanok co bol nad tymto aj s ich komentami...

niektorym z vas zostal asi v rsske, kludne ho odignorujte.

za pochopenie dakujem