Thursday, June 21, 2007

Už zajtra, sľubujem...


Už zajtra, sľubujem...

že vyzabíjam všetkých
svojich krvilačných drakov
že pozliepam dokopy
mŕtve kvety divých makov


Už zajtra, sľubujem...

že vyhodím všetky tie
moje smeti spomienkové
že urobím v sebe miesto
pre spomienky čisté, nové


Už zajtra, sľubujem...

že odhodlám sa hneď ráno
začať žiť zas od znova
a všetko to sivé prázdno
na veky v zemi pochovať


Už zajtra, sľubujem...

že začnem vnímať vône
že budem dýchať zhlboka
že zbavím sa kovových pút
čo zo mňa robia otroka


Už zajtra, sľubujem...

že preskočím múry, ploty,
ostnaté drôty rozstrihám
nech som zas bližšie k svetu,
nech som opäť bližšie k vám


Už zajtra, sľubujem...

že vstúpim do novej rieky,
divokej rieky tohto života
rada, hoci za cenu toho,
že na jej brehoch stroskotám


10 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

tak toto je veľmi pozitívne a také ako to má byť, len aby to bolo už zajtra a nie až zajtra:o)

držím palce, vyleť čo najvyššie, keď sa nebojíš

Anonymous said...

pekne. ides ides.
taketo veci netreba nenechavat na zajtra, treba s nimi zacat hned :-))
drzim vsetky palce nech to ide, a hociktory den.

Mária Magdaléna said...

ktovie, ci tu zajtra vobec este budem

Anonymous said...

Ked tak citam, tak mas nejaky partizansko-oslobodzovaci charakter. Same prekonavanie murov, plotov, put, trhanie ostnatych drotov...To aby som si dal preistotu namontovat extra bezpecnostne dvere.

-- kamikatze -- said...

girl, felked vsetko vyjde tak moje "zajtra" bude definitivne 1.7.2007 (ale moralne sa na to pripravujem uz teraz)

myška to ani nerozmyslaj, take nieco nemozes sparavit, ziadne sebevrazdy v style - necham sa prejst autom, alebo padnem do kanala! jasne ?!!
aj o tom to je... ze zajtra tu nemusime byt, a zajtra moze byt kedykolvek

mako kluuud, neviem kde byvas;)

Mária Magdaléna said...

Kami: skôr som myslela vzrušujúci odchod vo veľkom štýle.. posledný neľútostný súboj s krutým inšpektorom v bielych rukavičkách a tak.. aby o mne písali vo všetkých bulvárnych plátkoch :)

pluto said...

kami, slubujes ale, ze v podstate sa nezmenis? :-D lebo by si mi tu chybala taka, aka si.
takze trocha zmen uces, trocha mejkap,nove handry a novu vonu. to je celkom dost, nemyslis? :-D

-- kamikatze -- said...

jaj mys pozerala som nieco kde bola pokusna myska minule, no poviem ti ze som sa normalne zacala o teba bat, na tie biele rukavicky si davaj pozor :)

pluto dont worry, divna budem furt :) zmenim uces, chalpa a par povahovych vlastnosti v civilnom zivote :D

femma said...

tak toto sa mi pači
nech sa ti podari sluby splnit!

Anonymous said...

kami, ja by som si to konecne chcela slubit : )