Tuesday, June 12, 2007

Owner of a lonely heart


login: kamikatze
password: ********

Do you really want to enter your virtual reality zone?

YES

Are you sure?

YES

Access enabled.



Partneri:

Jedna nová správa. Na môj vekovo podhodnoteý profil (tvárim sa tam ako 22-ročná, škoda len, že málo komu dojde, že to by som v profile nemala dokončenú VŠ) mi píše niekto podľa fotky povedomý, reaguje na nejakú debilinu z môjho profilu

Smiech.

Celých 5 rokov štúdia na výške bol chalanisko tak nejak na pokraji spoločnosti, vytesnený a zatratený boh vie kôli čomu. Pravdepodobne kôli fakt zlému imidžu a dlhým vlasom, tak mastným, že na oleji z nich by sa hranolky dali vysmážať.

Tvárim sa milo, odpisujem milo, rozmýšľam koľko túto diskusiu vydržím... A jak hlboko som klesla.


Azet:

"Ahoj, sme mladí manželia a hľadáme dievča, ktoré by s nami išlo na dovolenku na Kubu, náklady hradíme my."

Babysitterku asi nehľadajú... rozmýšľam, či mi stojí za to tváriť sa ako bi na dva týždne. Nestojí.

A došlo niečo v štýle "robím lacné gelové nechty". Brrr, nikdy viac, teda raz som mala nalepené drápky a som rada, že sa moje nechtíky z toho šoku spamätali za pomerne krátku dobu.


Booom:

"Platnosť tvojho profilu vypršala. Pre jeho obnovenie pošli sms s textom blablabla na číslo blablablabla a my si zaúčtujeme 40 kačiek za to, že ťa znova pripojíme..."

Ako povedal Kaník v Celebrity campe "pi*u s ryžu!"


Change your password.

Type your actual password: ********
Type your new password: ***********
Re-type your new password: ***********

Done.


Mením password na alfanumerickú postupnosť tak záhadnú, že si ju s istotou nezapamätám.


Log out.
Are u sure?
Exactly.


Telka hlási
: "Neodchádzajte, o chvíľu sme tu s ďalším dielom CSI Miami".

Z deficitu komunikácie hlásim: "Kľúúúd, nevidíš, že idem iba na wécko?"

...


Rekapitulujúc posledných pár rokov od (prvého a) posledného vážneho vzťahu zisťujem, že som vzťahovo kompatibilná asi ako čerešne s mliekom a citovo vyhorená ako pole s cukrovou trstinou pred zberom.



24 comments:

AIF said...

To mas z toho zivota jakej vedes! :-)

-- kamikatze -- said...

"Ale to je taky z toho, s jakejma lidma se stýkáš! Prokrista!" :)

AIF said...

ale paci sa mi ako pises :-)

Anonymous said...

Jaj Kami, sak napis mne. Ja mastne vlasy nemam.

Inak pesnicka je moja oblubena. Ty vzdy vies, co ma berie:D

Anonymous said...

s nejakym anarchistickym bohemem... rudym bolsevickym NOKEM ;)

3/4 said...

...o co vsetko prichadzas.:)

-- kamikatze -- said...

mako , ale si spoteny a preto sa na teba lepia zenske :) ten song je bud nahoda alebo osud :D

manonka oh, boze vsemohuci, vdaka ti za google, inac by som tie Pelisky neodhalila :DDD

3/4 cim? tym ze sa vzdavam svojej virtualnej existencie (okrem mailu, blogu a icq), alebo tym ze som nekompatibilna? :D

3/4 said...

Skor som myslel tu Kubu. A ironicky.;)

-- kamikatze -- said...

3/4, vies, keby ze napisu ze Thajsko... ale Kuba? este by som nebodaj musela nechat si spravit dredy, hulit a pocuvat reggae :D

3/4 said...

To si mylis s Jamajkou. Na Kube nemusis nic. A este aj to sa ti nemusi chciet.

-- kamikatze -- said...

fakt, teraz vyzeram jak zemepisu neznala... (este ze ta jamaica nie je tak daleko) ale mozem si to dovolit, ja som ekonom, ani hospodarsku geografiu som nemala :D tak by som chlastala havanu aspon 7 rocnu a bafkala cigary co vlastnymi stehnami usulali kypre tmave kubanky :)

Anonymous said...

pocuvaj ty ekonom, ja mam otazku : citovo vyhorená ako pole s cukrovou trstinou pred zberom. - pole s cukovou trstinou sa pred zberom zapaluje ci co? ma to normalne zaujalo. vies, ja dievca z mesta...

-- kamikatze -- said...

manon sa citim jak discovery teraz :) pozri tutok

btw, sledovala som minule nieco o masovom vrahovi, kt. do pola s trstinou ukryval obete a tie nasli az obhorete kedy uz neboli identifikovatelne. trosku morbidne, ale odtial to mam...

Anonymous said...

wau.... tak som zase raz o nieco mudrejsia :) vdaka discovery

FanaticGay said...

Mna skor zaujali tie ceresne s mliekom, vies co, celkom pre teba vymyslim nieco ako ceresnovy kokteil. A kompatibilita bude zachranena. :))
PS to bolo len take drobne vyryvanie, lebo s vztahmi ake popisujes tu, som aj ja kompatibilny ako ceresne ale s acidofilnym mliekom. :)))))))

-- kamikatze -- said...

jeee, koktejl, mnam, nejaky so zmrzlinou a listkami maty na vrchu... bluznim z tepla? :)

mna len proste nebavia lasky na par dni, na par tyzdnov... to potom clovek prestava mat chut nieco zacinat ked ...

"before i fall in love , am preparing to leave her" Robbie - Feel

FanaticGay said...

este som ti chcel povedat, ze odkedy som si klikol u mysi na tvoj odkaz pre zmoknutu tak som si milovanie v dazdi pustil uz asi 100 krat, na CDcku to islo tazko, tak som si stiahol s DC a teraz to hra dokola dokola dokola...:)
.
Pocuj lenze to co hovoris, ze ta nebavia tie pardnove vztahy, to neznamena nekompatibilitu so vztahmi, pre mna ako to vidim to znamena nekompatibilitu s nezodpovednostou, (tusim fakt starnem) a to sa mi zda byt OK. (netusim, viem... fakt starnem:)

Mišo said...

to kami: a preco ta take lasky nebavia?skor sa ti podari najst dlhodobejsi vztah ked nechas volne plynut nejaky, od ktoreho si vela neslubujes, ako ked budes cielene vyhladavat a skusat iba nieco ako "dlhodoby vztah"..a z toho kratkodobeho sa aj tak da lahsie spamatat ;)

-- kamikatze -- said...

heh, jasne, ja som expert na namotavky... zalubit sa a odlubit v priebehu tyzdna :) ale ked mi s niekym 1.raz je dobre, 2.raz tiez a potom zacne byt dotycny sam sebou :) prehanam... proste vytriezviem a hladam niekoho z koho budem opita dllllho... ci tak nejak :)

-- kamikatze -- said...

fan, ja som si az teraz vsimla ze ta pesnicka tam neni cela... :( sakra... moja oblubena je Spocitaj ma...

dievčatko s dáždnikom said...

no kami... sry, ja som mimo :o) teda mimo, nie mimo, nie z postu ale mimo... asi mi preplo, to chce kofolu, či alofok... ignoruj to, keď to príde, ignorujem to :o)

-- kamikatze -- said...

moc sa ucis dievca... alebo... neboj, na vsecko je liek...

umbrella said...

súhlasím s každým bodom obhajoby

-- kamikatze -- said...

nehovori sa "obzaloby"? takze este raz slecna dazdnikova, si vinna z travenia prilis vela casu nad knizkami a prilisnym rozmyslanim nad vecami, a z nechodenia von a z pomatenia mysle. Tak! :)