Wednesday, April 04, 2007

Vákuum














Dnes sa cítim strašne...

Znudene, oničom, prázdno... aj Katie Melua ma rozplače...

S nijakým výrazom na tvári a neprítomným pohľadom pozerajúcim kamsi do diaľky...

Sama...

Akoby som stratila kus seba a beznádejne sa ho snažila nájsť uprostred labyrintu vlastného ja...

Akoby niečo zo mňa umrelo a chýbal mi ďalší kúsok, ktorý by ten mŕtvy nahradil... kúsok, ktorý by zaplnil to voľné miesto v mojej malej dušičke.

Diera.

Pocitové vákuum.


Akoby tie svetielka zrazu zhasli, všetky naraz...

Když se s někým rozejdete, tak u toho člověka necháte kus duše. A ta bolest tady... to je, jak vám ta duše chybí. Jak bloudí, jak je u někoho jinýho. Ona se vám pak vrátí, ale to trvá dlouho. Někdy ty kousky duší vidím na lidech jako takový malý modrý světýlka. Kousky duší lidí, který vás měli rádi, a už nemají... Všichni na sobě|máme spoustu světýlek.



A to aj napriek tomu všetkému pozitívnemu, čo sa okolo mňa deje.

Napríklad konečne vidím ostro :)

Mala by som sa tešiť, výskať radosťou a skákať meter dvadsať.


A ja len tak sedím a na nič nemyslím, počúvam to záhadné bezmyšlienkovité ticho v mojej hlave. A život plynie okolo mňa a ja som jeho tichý pozorovateľ bez možnosti zásahu do deja.



Prečo?

Neviem. (Viem, ale nechcem to pomenovať.) Dúfam to rýchlo prejde, lebo podľa najnovších scenárov mám v pláne zahrabať sa doma na celé sviatky a vysrať sa na celý svet keď celý môj svet sere na mňa...

A budem upratovať... V sebe.


14 comments:

ninka said...

jezisi, to ako keby si o mne pisala :( citim sa tak blbo, osamelo a nic ma nebavi.len sa flakam po blogoch a ani nemam napad nic napisat :P

-- kamikatze -- said...

mna paradoxne dnes tento moj stav bavi, zajtra nan nebudem mat cas :))

Anonymous said...

poznam to dost dobre. Ten stav. Ale uz sa ako-tak pomaly z toho vyspavam.

-- kamikatze -- said...

aha, takze sa staci vyspat :) (s kym?) :))

Pecosita said...

poznam. a to upratovanie je skvely napad. sem tam je to potrebne :)

-- kamikatze -- said...

hej, aleeee... zasaaa? preco ja? :))

dievčatko s dáždnikom said...

"... a vysrať sa na celý svet keď celý môj svet sere na mňa..."

táto veta stála za všetky prachy, aj keď opäť ponocujem, niečo si mi spôsobila, a ja idem ponocovať do jendého živého sna. ďakujem. toto zase raz bude stáť za to :o)

Anonymous said...

Hej upratat treba - obcas. No a ak ta to dnes bavi tak dotoho. Vsetko si treba vediet uzit. Vsetko. A zajtra, ktovie co bude zajtra. Ja si cez sviatky hlavne skvele oddychnem. Upecieme s manzelom velku tortu, zabudneme na dietu a budem citat vsetky tie knizky co mi zavadzaju na nocnom toliku. MNAM.
.
fanaticgay

femma said...

áno, občas je potrebné upratať ...v slovách

illusion said...

podla mna sa vykasli na upratovanie, chvilku sa zahrab do vlastneho smutku a otvor si k tomu dobre cervene vinko. obcas pomaha prestat utekat pred vecami, sadnut si na dno a pockat, kym to cele prehrmi. a potom sa z toho dna odrazit. aspon u mna to funguje pri takychto stavoch.

-- kamikatze -- said...

girl, ved vies ;) som zvedava k comu ta ta veta inspirovala...

anonymny fanatic :) jaj jak krasne to znie :) aj ja chcem tortu (manzela nie :))

ill, dnes zamestnavam svoj mozog statocne, od rana som nalepena na telefone :) jak operatorka call centra sa citim, vsetci odo mna nieco chcu :) ja mam taky nudny neutral teraz, nie je to ze zle, len sa musim niecim zabavit a vytriedit si v hlave :)

Pecosita said...

lebo medvedik ;) preto...ja som terz taka upratana, az sa nudim :D

-- kamikatze -- said...

pec, nepotrebujes trosku rozhadzat? :))

Pecosita said...

podujmes sa na tuto ulohu? ;))

mozno by som fakt potrebovala...ale vazne...tak trosku, tak prijemne...vies, co mam na mysli, ze? :)