Monday, April 09, 2007

I´m all at sea...














Niečo dosť po polnoci.

Nočné ticho. Mohutné, desivo pázdne... Rozplývajúce sa nekonečným priestorom... Trhajúce ušné bubienky... Dostáva sa aj do tých najskrytejších miest a zatína svoje tesáky do všetkého živého v snahe umlčať dunivé sťahy srdcového svalu...

Zbytočné myšlienky potuľujúce sa hlavou. Rýchle sa menia, vytvárajú jeden veľký nesúrodý zmätok...

Chuť všetko zastaviť. Zastaviť čas plýnuci aj tak neskutočne pomaly...


Dva albumy v prehrávači...

Voňajú novotou, plastovým obalom, tajomnom... Nezacapkané, nepoškiabané...

Rozbúchavajú srdiečko sladučkým, vzrušujúcim prísľubom príjemnej hudby.

Repeat all.


Volume... tak akurát, aby hudba jemne, aj napriek tomu energicky a citeľne, vibrovala stenami... vibrovala vecami... vibrovala vzduchom...

Rozoznateľné piano... bicie, perkusie, basgitara, občasná viola a saxofón... mužské vokály...

... vytvárajúce dokonalý harmonický súzvuk jazzových rytmov...

Rytmov prehlučujúcich chod vlastých myšlienok...


These are the days of endless dreaming,
Troubles of life are floatin' away like a bird of flight.


Dokonalá nálada...

Hudba zarývajúca sa hlboko do vnútra vlastného tela, vibrujúca každou bunkou, udávajúca srdcu jeho tep...

A jedna ľudská bytosť, uvedomujúca si sama seba, svoju samotu... možno až príliš... ako jej neoddeliteľná súčasť tancujúca nočnou tmou... Tmou rozprestretou medzi štyrmi stenami vymedzujúcimi jej životný priestor...


Ďalšia takmer prebdená noc...

Tak krásne prebdená...



I’m all at sea

Where no one can bother me
Forgot my roots
If only for a day
Just me and my thoughts
Sailing far away

Like a warm drink it seeps into my soul
Please just leave me right here on my own
Later on you could spend some time with me
If you want to, all at sea

I’m all at sea
Where no-one can bother me
I sleep by myself
I drink on my own
I don’t speak to nobody
I gave away my phone

Now I need you more than ever
I need you more than ever now

If you don’t need it every day
But sometimes don’t you just crave
To disappear within your mind
You never know what you might find
So come and spend some time with me
And we will spend it all at sea


17 comments:

revo said...

hmm.. mila hudba.. ja v noci ale viac pocuvam texno.. inak by som zaspal.. asi mam opacny problem ako ty.. stale sa mi chce spat.

pluto said...

zlato, kami, na nespavost je najlepsie pomilovat sa (2x, 3x) a spis jak v olejicku :-D

-- kamikatze -- said...

revo, si si isty ze techno? v jednom komente si citoval SK hiphop :))

pluto, ehm, v tom vidim malý, fak malý, problém... treba na to dvoch :) (a mna zatial ziadna ta maturantka nezbalila:))

Anonymous said...

Kami, to akoze cakas na Cicu-micu?

-- kamikatze -- said...

mako :) az som sa rozkaslala. priznavam sa, som tak normalna ze som na muzov :D

Anonymous said...

Spravna zena. Sa mi lubis. A kedze som muz aj ja, to znamena, ze si aj na mna? :D

-- kamikatze -- said...

to je sucast nejakeho psychotestu? co mam odpovedat aby som nebola zavreta do blazinca? :D

Anonymous said...

Staci odpovedat, jasne Makus, chcem s tebou stravit zvysok svojho zivota sedenim na strome a pletenim igelitu. Po takejto odpovedi ta tam zarucene nezavru.

-- kamikatze -- said...

ty voe, co som ja nejaka vevericka ze sedenim na strome? :D jasne makus, chcem s tebou stravit zvysok zivota, ale ten strom si este rozmyslim :D

revo said...

tomu ver.. niekedy travim vecer aj s Luzou.. aj v tom je energia.. nemyslis? :)

-- kamikatze -- said...

:) ze moze byt :) akoze Hajtko je spica podla mna... zverina, mora, stare trosky... :) ja vravim Ano.

revo said...

ale blazo je na p**u reper :D

-- kamikatze -- said...

nosi zapraveny sveter :)
dneska hra len funky, sme odpaleni jak tanky :DDD

revo said...

dobraa :)
poznas KOR? Daj si ho do pusy

-- kamikatze -- said...

hej, jasne, naposledy som to pocula duniet na parkovisku pred kanclom zo sefovho auta :D ako parodia je to fajn.

try this:
http://jane.blog.cz/0606/smoula-rapuje-rapec-honza-macek-ja-bych-si-zkusil-repovat

revo said...

mas dobreho sefa :D
honza macek, co ma dvojmetrovy klacek, je tiez klasika..
ale najlepsia je dubrafka :)

felisia said...

sometimes i just love such nights