Sunday, April 08, 2007

Vedeli ste že...

Vedeli ste že o 4 ráno chodí v telke M*A*S*H?

Jasnééé! Najúžasnejší seriál všetkých čias, mnou aspoň 5krát videný. A vždy si ma znova a znova získajú tie osudy doktorov v mobilnej chirurgickej nemocnici počas vojny v Kórei. Inteligentný humor, snaha prežiť a nezošalieť, nezmyselnosť armádnej byrokracie, ľudské osudy... na pozadí vojnovej reality.

Milujem ten seriál. Dnes v noci boli dva diely. Našťastie...

Že čo som robila tak skoro ráno hore? Nie, nevstávala som vtedy, ani sa práve nevracala z nejakej nočnej žúrky...

Prosteeee... som ešte nespala.

Druhú noc nemôžem zaspať a ráno sa budím okolo siedmej ako mátoha, ako bezduché torzo kedysičloveka. Hybernujem. Zlééé...

Ja, čo za bežných okolností zaspím aj uprostred dňa stojac v autobuse, či kedykoľvej hoci aj uprostred vety... Ja, čo chodievam o 22 spať a budím sa po 8, pretože môj chudák organizmus potrebuje zrejme veľa regenerovať...

Trpím.

Prvú noc som si myslela, že je to len neškodné (neškodné ako neškodné) predávkovanie kofeínom... ale na dve noci dopredu sa podľa mňa predávkovať nedá...

Nie, na ničom inom nefičím. (Teda... pribudli mi doma nejaké vitamínové doplnky, vláknina a omega 3... no tým to podľa mňa nie je).


Takže môj najväčší problém teraz je - čo robiť v noci.


Niečo po desiatej - Zobrala som do ruky knižku, zabalila sa do deky, na 5 pokus si našla pohodlnú polohu a.... Vydržala som 2 hodiny čítať... Knižku o prostitútke :) Teda presnejšie 11 minút od Coelha, nech to má aj nejakú myšlienku. Čítať ma dlho nebaví. Akási podvedomá averzia voči malým husto natlačeným písmenkám od štátnic.


Každú chvíľu som refreshovala RSS-ku. Si predstavte, že v noci nikdo nepíše. Teda nikto v našom časovom pásme. Kupodivu.

Rovnako ako nikto nie je online na icq. Kupodivu.

A nikto nie je ani na chate. Teda, jedine, že by som chcela komunikovať s nejakým austrálčanom,číňanom, filipíncom či kým...


00.24 - Spravila som si francúzku manikúru - 3 krát. Vždy som ju posrala, takže som to viacej neskúšala. Acetón cítiť u mňa ešte teraz. Možno keby som škrtla zapalovačom, tak s celým barákom poletíme a už by som sa viac nespavosťou nemusela trapiť...


01.08 - Kreslila som. Dalí zrovna nie som... Ale amatérske plagiátorstvo Picassa by som hádam pri troche sústredenia zvládla (niekedy dokážem byť celých pár minút koncentrovaná, jak 100%ný džús) napríklad tú ťavu jedným ťahom.


02.31 - Návrat za PC, stále nikde nikto. Flákala som sa po Youtube, Deviantoch, ArtDotCome, Last FM... A upravovala fotky z poslednej akcie do atraktívnejšej podoby. Fotky na ktorých zo zásady nikdy nie som ja, ale ostatní sú vo veľmi akčkých situáciách. 03.10 som rozosielala pps-ku, nech sa na sebe ráno pobavia :)

Fakt neviem čo ľudia robia v noci...


03.14 - Chvíľu som stála na balkóne, len tak v tričku na spanie a pozorovala zaspaté mesto. Ulice boli ožiarené mäkkým žltkavým svetlom nočných lámp, ktoré im dávalo nádych histórie... Okná pozhasínané... Za každým z nich sa ukrýva iný ľudský osud. Tak originálny a zároveň tak podobný všetkým ostatným...

Pri prvom závane vetra ma filozofovanie o podstate bytia prešlo, a celá vyklepaná sa vrátila do tepla.


03.19 - Zabalila som sa do ovečkovej deky a opäť, tenkrát po třetí, som sa pokúsila nájsť niečo zaujímavé v TV.

Márne.

03.27 - Kniha. Zasa???

04.12 - Konečne MASH! Počas ktorého sa mi úspešne podarilo dostať do ríše snov, škriatkov, lesných víl, iných blbostí a cukrovej vaty :).


Toto vážne neprajem ani svojim najhorším nepriateľom...

Máte, prosím Vás, niekto svoj vlastný, originálny a zaberajúci postup ako zaručene zaspať alebo aspoň ako zabiť čas?


37 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

ja som sa napríklad túto noc pohádala s bývalým,

celkom pekný šport to bol, vykričala som si hlasivky pre úplnú pi*ovinu a dozvedela som sa o sebe, že som pre vzťahy a podobné veci nepoužiteľná...

chcel ma dostať do postele. kretén

s nespavosťou väčšinou problém nemám, neporadím, ale vraj dobre účinkuje relaxačná Jacobsonova metóda :o)

Pecosita said...

medovka....vela medovky.

sex...vela sexu.

inak v poslednom case trpim podobne, neviem, ci o pripisat faze mesiaca, alebo coho...
nabuduce zavolaj (napriklad z okna: peeeckaaaa) a mozeme trpiet spolu ;)

Anonymous said...

Pricinou nespavosti moze byt okrem ocividnych veci ako je spanie cez den (otoceny denny rezim) alebo stres (pozostatok po nasich zvieracich predkoch pre ktorych bolo udrzat sa v pripade nebezpecia bdeli zivotne dolezite) moze byt aj depresia... resp v tomto rocnom obdobi to comu sa hovori jarna unava (zase dalsi pozostatok z dalekej minulosti... tentoraz prebudzanie zo zimneho spanku). V pripade jarnej unavy pomoze len pockat a pripadne nejake tie ludove (medovka a spol) resp. medicinske (lieky na spanie... ale len po porade s lekarom!) prostriedky. V pripade depresie nesposobenej rocnou dobou najlepsie zistit pricinu a odstranit ju. Potom su este aj ine priciny nespavosti (ako napr. posunuta spankova faza - moj pripad) ale tie asi nebudu tvojim problemom lebo sa nezvyknu objavit len tak znicoho nic...
Prajem skore zlepsenie :)

AIF said...

tiez nemozem spavat. Hram na mobile Texas Holdem a vzdy ma tak vytoci, ze prehram, az nakoniec zaspim

Pecosita said...

insomniac: fuha....:D ked budem mat problem, napisem ti, ok? ;))

Anonymous said...

pecosita: no ked myslis ze ti s tym problemom budem vediet nejako pomoct :)) ale upozornujem ze poskytujem len pisomnu asistenciu! (vid tvoj predosly post :-D)
icq: 238083884

Anonymous said...

Ja mam presne opacny problem v poslednej dobe. Spim a spim. Inokedy som chodieval o druhej rano a vstaval som uz o siedmej a bol som spokojny.
No teraz spim aj 10 hodin v noci + este asi 2-3 poobede. Strasne cosi. Este zacnem chlpatiet a budem medved ako vysity.

Anonymous said...

mako: mozno je to tiez ta jarna unava... odkedy to mas?

sas said...

uz som zazila taku nespavost a viem, ze to je nechutne.neviem, ci to pomoze, ale citam vtedy veci, ktore ma fakt nudia a zaspím s knihou v posteli. o medovke som pocula tiez.

-- kamikatze -- said...

insomniac, dakujem za odbornu instruktaz pocas doby mojej nepritomnosti, vazim si :) akurat rozmyslam co s nacatym dnom...

Tento Megadeth je len a len pre teba... (najlepsia je ta hola macka :))
http://www.youtube.com/watch?v=5OXtv9s94h0

Btw, hannibal ma sklamal, ale ten herec bol brutalny ;)

-- kamikatze -- said...

sasanka, mas nejaky tip na nieco nudne? neviem preco mna napadol slovnik cudzich slov :)

mako, to nemusis byt medved, aj moj skrecok prespi vacsinu dna :))

peeeeeckaaaaa, ty si tu u mna dohadujes rande ci co??? :))

girl, dufam ze nazory byvaleho si nepripusats a vsetko je tak ako ma byt... ;)

Anonymous said...

Takze mozem byt kludne skreckom?...Jej. A sice nie. Skrecok smrdi, ma maly chvostik a je zavrety v akvarku. Nie je nic lepsie ako vysrat sa v lese do cucoriedok a vzbudzovat pritom respekt ostatnych zvieratiek.

-- kamikatze -- said...

este mi povedz aky chvostik ma medved :))) a chces tym povedat ze tvoj chvostik je velky? :DDD

Anonymous said...

Kami, neprovokuj:P...Ked ty podryvacnu otazku, tak aj ja: Ty mas doma skrecka? A ja ze bobra :P...
Okrem ineho: zase nemozes spat?. Ani ja:)

-- kamikatze -- said...

mako, bobra som zabila, chranim predsa lesy :D ja neprovokujm ty si zacal o chvostikoch :) no jo dosla som domov a pocuvam nove CDs a tak...

Anonymous said...

Zabila bobra???. Prakticke, aspon si ho nemusis holit.
Nove CDs? Nejake motivacne, kde sa opakuje : "som silna zena" ?

Pecosita said...

ja som si nic nedohadovala ;))) zatial....zdravim vsetkych nespiacich :)

-- kamikatze -- said...

:) hehe keby to tak bola pravda, kazdy ben sa modlim aby sa bobor zas a zas nepreberal k zivotu :)))
ale kdeze, taky jazzik pohodovo... depresivny? :)) dufam ze ma to uspi :) silna zena som aj bez toho :D

Anonymous said...

Aha, este aj pec dosla. Sa tu zbiehate ako supy.
Ja tu mam pustenu nejaku Avril. Ked nespim ja, nech nespia ani susedia.

-- kamikatze -- said...

si ale netolerantny :D ale ked sa to tak vezme, este dopadli dobre :D

pec, zisli ci je pekny a nezadany, ak ano zozen tel. cislo :D

Pecosita said...

nie je ;)nic nebude.

ahoj mako, ty vtak (akoze sup). ja mam pustenu emanuelu....som masochista :D

Anonymous said...

Pec: No ale fuj. Taketo chutky nad ranom. Radsej hraj pexeso a zakazdym, ked vyhras, ocikaj susede muskaty, co ma na balkone.

Pecosita said...

zlato, ja som momentalne tam, kde suseda nema balkon, kedze suseda ma len jednoposchodovy dom...tak co mam ocikavat? ;)))

-- kamikatze -- said...

mako, ja ze preco nam tie muskaty furt kapu :D

pexeso? to uz radsej icqRPS by som si zahrala...

:) pec, ako to stihas sledovat ked furt pises neco? ci len ako zvukova kulisa?

Anonymous said...

Tak si to setri do rana a potom prid za nou osobne, zavolaj ju von, stiahnu nohavicky a cikaaaaaj so slovami "ved co, je predsa polievaci pondelok, nie?"... urcite bude mat radost a este ti da aj po vajci.

Pecosita said...

kami: mne funguje multitasking....:) naplno ;)

mako: ty si aky invencny mladik. vies, to jaaa uz v mojom veku take dobre napady nemavam ;)))

Anonymous said...

Pec: Invencny? To je aky? Sarmantny, neodolatelny, nebezpecne krasny, jedinecny, vtipny a uzasny?

Pecosita said...

no, myslim,ze sa este musis na tu maturu veeela ucit ;)) alebo....:D si zdravo sebavedomy?

-- kamikatze -- said...

mako, inteligente ti nadava :D a tamto co si vymenoval aj splnas? :D

Anonymous said...

Ja viem, pec sa do mna pustila vo velkom style, ale to este nevie, ze ja hlupeho len hram. Dobre viem, co to slovo znamena;). A jasne, ze splnam vsetky kriteteria. Az na to "vtipny".

-- kamikatze -- said...

tak za to mas minusovy bod, rovnako tiez za to ze si moc stary na mna :DDDD

Anonymous said...

kami: hehe diki za video, vzdy ma zaujimalo ako vyzera taka oholena macka :)) radsej tym mojim necham pekne prirozeny porast :P
no vidim ze medovka moc nezabera :))

-- kamikatze -- said...

heh, macka to je taky druh, take ze nie oholeny, ale bez srsti, ako moji psi :D faaaakt... medovku som doma nenasla, a mojito nezabera :)

Anonymous said...

teeda takto sama doma popijat?
hej no ono by to asi bol aj problem tu macku oholit, hlavne tie volne zahyby koze... a v zime by asi zamrzla chuda :P

-- kamikatze -- said...

ak som popijala nie sama a nie doma, tak je to koser?
no jeeezis, tak na jar sa kupi nova ked zamrzne :DDD

Anonymous said...

nie sama je ok i guess ;)

Anonymous said...

ja ked nemozem zaspat tak hram na gitare...ma to dobru a zlu stranku...dobra je ze sa tym zabavis a zla ze si so susedom moc nepokecas vo vytahu...


BezMena ale nie NoName...