Thursday, August 23, 2007

Ona je taká...

.

čiernoslepá
a celý jej svet je farebný

premenlivá

len iní sú staticky nemenní


rezistentná
odrazu vôbec nič nevadí

opustená

v cudzom chladnom objatí

rozrušená

keď všetci okolo sú kľudní

narušená

každý kruh je len bludný


smutnosnivá

a denne nočné mory pália

všetkochtivá

aj veci veľké sa jej mália


nepriestrelná

voči ostrým ľudským slovám

namyslená
všetkých do vačku schová


posvätená
ostatní sú biedne prekliati

arogantná

tá čo na trati sa nestratí


obetavá

zomrieť by tak rada za iných

prieberčivá

hľadá tých správne nevinných


horkokrvná

hoc za oknom slnko nehreje

pravdovravná

bez vína vám pravdu naleje


bojazlivá

aj vlastný tieň ju k smrti vydesí

zábudlivá

už dávno nevie kto sme, ste, si...
.
.

8 comments:

Anonymous said...

Taka je tvoja sefka?:)
mi to pripada tak, ako by islo o nejaku do seba utiahnutu zakomplexovanu zenu, co sa snazi na okolie posobit presne opacne, az je natolko zahladena do kontroly nad sebou, aby nebolo odhalene jej prave ja, ze zabuda na inych.

Sakra, ja som sa pokusil analyzovat basen, no to dopadne:D

-- kamikatze -- said...

hehe a to vas takto na strednej ucili? :) rozbory basni som neznasala, najviac si pamätám Smrekove Nox Et Solitudo, to teda bolo utrpenie. Nechapem ako sa niekto moze tvarit ze vie co tym basnik chcel povedat... :D

to jeee... ehm, nooo... z casti sa v tom asi najde kazda, a najviac autorka samotna, hoci osobne ju moc dobre nepoznam :DDD (a ako utiahnuta a zakomplexovana si nepripadam, s tou akousi maskou a sebakontrolou to moze byt pravda, do istej miery :))

Anonymous said...

eh, nechcel som urazit:)
Ale bolo mi blbe zase chvalit cicu na obrazku :D

-- kamikatze -- said...

mna? co? :))(neurazitelna - kritiku nebere osobne, nerozculitelna - zvacsa sa sprava chladno pokojne) pri vybere obrazku som si samozrejme na teba spomenula ;)

falosnica said...

komplikovana osoba, osobnost...

Anonymous said...

Falosnica: Ako kazda zena:)

falosnica said...

mako:kazda zena je mrcha..a nie kazda mrcha musi byt osobnost:)

-- kamikatze -- said...

heh, niekedy si tak uvazujem, ze v podstate je celkom fajn ze je tu aka taka anonymita :D inac by sa o nas vedelo vsetko :)