Thursday, August 30, 2007

Noci


A noci sú najhoršie.

Znásobujú samotu príchuťou tmy a prázdneho ticha.

Z výšky striech len oranžové svetlá lámp zrkadliace sa na mokrých uliciach kazia dokonalý obraz čiernej. biely mesiac je skrytý pod mrakom, schováva svoju chladnú tvár pred zrakmi bdejúcich...



A noci bolia najviac.

Nepomáha žiadna polozázračná ružová pilulka, žiadny prozac. Samota nie je bolesť hlavy.

Pred nocami ukrývam sa do spletí svetiel a zvukov... ktoré nedovoľujú mysli uzavrieť sa do seba a stokrát dokola rozoberať tie isté myšlienky, nezmyselné, húfovité, neusporiadané, v nelogickom slede.

Zúfalé a smutné myšlienky.


A dni sú spasením...
.
.

13 comments:

Žena od plotny said...

Depresívne, kami, si smutná?
Sú aj tabletky na spanie, ale ideálnejšie je výjsť v noci na balkón, naliať si dva glgy červeného a tým svetlám vonku sa vysmiať. Ubohé, prekoná ich obyčajné slnko.

Tak nesmúť, drahá. Nesvedcí to nikomu.

AIF said...

alebo si rano privstan a bez si zabehnut tri kilometre. Odkedy to praktizujem, vecer spim, hned ako zalahnem :-P

-- kamikatze -- said...

cica, njn, vcera ma prepadla taka akasi smutna nalada, mozno je to tou jesenou a sedou farbou, aj to cervene som si doma naliala :)

aif, vyzeram ako sportovec? :DDD behavala som 2 tyzdne a potom ma tak boleli mesiac clenky ze som ani chodit nevedela :D

Daily Whinger said...

Úzkosť! Trauma nebytia, trauma samoty! Pred vami sa skláňam, keď noci nie sú nocami pokušení, keď poháre viac neplnia sa, keď svetlá pohasínajú. Vpíjam sa do prvého záchvevu ranných lúčov! Príď zore na obzore!

sufjan holland said...

takze uz sa na blogu jesen zacala?..sive smutne posty...ja mam niekedy noc prave rad..aj ked sam..tak je ticho, som skryty, veci si v hlave triedim a dufam ze v dalsi den to bude lepsie a to co ma trapilo sa rano vypari alebo aspon zmierni..noc ma nejako nabija nadejou..a uplne najlepsi bol pocit zo skuskovych..dnes som sice nestihol to co som chcel ani zdaleka..ale sak nieco som spravil,pustim si za odmenu fajn muzicku a pojdem haji haji sak zajtra seecko dobehnem..a dobehol som akurat seba. tak nech su noci znesitelnejsie a neboja mietze.

Anonymous said...

Najlepsie je pit to cervene na balkone...s niekym, vysmiat sa vsetkemu a vsetkym, zahnat zle myslienky...a poriadne si to rozdat rovno na balkone :D

sufjan holland said...

samozrejme..sex je to prave solution..heej potrebujem zahnat zlee myslienky

Žena od plotny said...

kto tu hovori o sexe? Kurva, ludia, co to vobec je? :-))

Uz som zabudla ..

-- kamikatze -- said...

suf, na blogu ma kazdy svoje vlastne obdobia, nie ze teraz vseobecne platne je "depkovacia jesen" :)

ostatnym... ja vam neviem, ale tu sa to zo zasady vzdy otoci na sex :D ale aspon ja sranda :)

Anonymous said...

No, som zvedavy, ze kto to zase na ten sex zvrtol.

-- kamikatze -- said...

podla mna to bola cica mica, uz len svojou pritomnostou :D

FanaticGay said...

zasa raz spomienky brr... ano najhorsie su noci... ja vlastne nemam co dodat.

Blacksun said...

Noci bolia najviac. Tvoja melancholia ma dostala.