Sunday, January 28, 2007

Countdown

V zrkadle pozoruje ako starne.

IX.

VIII.

Ako sa jej z okamihu na okamih, celkom viditeľne vytvárajú jemné pavučinky vrások okolo očí. Paradoxne má rada ten pocit, aspoň v tej chvíli sa cíti ako dospelá.

VII.

VI.

V.

Odosobnene pozerá na svoju tvár, skritizuje sa, pochváli...

IV.

...zatvári sa arogantne, zvraští čelo, zamračí sa, hneď na to zodvihne obočie a koketne sa pousmeje.

III.

II.

„Zlatko, ale aspoň decentnejšie namaľovať si sa mohla.“

Hodí na seba ironickú poznámku, rýchlo prehrabne vlasy a chystá sa vystúpiť. Odkedy je v jednom výťahu zrkadlo, druhým ani nechodieva...

I.

P

Otvára dvere, po nich ďalšie.... a je pripravená čeliť celému svetu.

11 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

:o) vynikajúce...

Pustovníčka said...

wow :-)

Pecosita said...

no...tusim si skvela :)

-- kamikatze -- said...

pecosita - nie, aleee, dobre sa to pocuva, pokracuj kludne :O)

Pecosita said...

ok, ked zasa nieco dobre napises...potom. nic netreba prehanat, okej? ;)

-- kamikatze -- said...

dufam ze ti dam dost prilezitosti :O)

Pecosita said...

idem kuknut tu dalsiu..prilezitost...zatial so okukla zoznam tvojej muzicky a veru...paci sa mi...podla mojho gusta :) takze mas plusko ;)

-- kamikatze -- said...

pecosita - no, tak sa mi zda ze som sa tu zacala udomacnovat. mam tu vsetky dolezite linky a vsetky krasne songy hned po ruke... co viac mozem chciet... jaaj, citanost :O))

dievčatko s dáždnikom said...

ja sprostá a nevšímavá, teraz ťa zahltím superlatívmi asi (no čiže akoby som seba samú)

asi ťa milujem...
najsamsuperfasa...

no a dosť :o) heh

najskôr posty... tá hudba a samotáři a Jakubove "... lidi tady málo hulej..." a iné a iné...
a manah manah
a royksopp a lucie a... a... a...

si fakt ženská podľa môjho gusta...
nemala som sa hodiť pod anonyma??? aby to neznelo vtieravo???:o)

a nech, pche... môžete mi :o)

som unesená :o)

-- kamikatze -- said...

:O)) no pekne. je to uplne v poriadku. mozno som idealny chlap ;o)

umbrella said...

kiež by :o)